Usein Kysyttyä

 

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Saako  sormukseen kaiverruksen liikkeessä odottaessa?

-Kaiverramme sormukset paikanpäällä noin  puolessa tunnissa.

Jos ostan sormukset myymälästä, saanko ne mukaan samantien?

- Mikäli sopivat sormukset löytyvät myymälästä , saat ne mukaan samantien. Huomoida kannattaa , että suuri osa sormuksista on tilaustyönä toimitettavia sormuksia. Niiden toimitus kestää  mallista riippuen 1-2 viikkoa. Varastotilanteen näet  verkkokaupan tuotekortista. Mikäli valitsemasi tuotteen kohdalla lukee Saatavuus: Heti varastosta, silloin sitä on myös myymälässä. Sormuksissa näet tilanteen, kun valitset kokosi.

Missä myymälänne sijaitsee?

Myymälämme sijaitsee Kirkkonummella , noin puolen tunnin ajomatkan päässä Helsingistä. Kirkkotallintie 4.

Voinko tulla myymälään tutustumaan tuotteisiin? 

Voit tulla tutustumaan tuotteisiimme myymäläämme Kirkkonummelle. Jos aukioloaikamme ovat sinulle hankalat, niin sovitaan aika tuote-esittelylle sinulle sopivaan aikaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme PUH: 0103234130 tai sähköposti  info@kaisankello.fi 

Onko verkkokaupassa samat tuotteet kuin myymälässä?

Myymälässämme ei ole kaikkia malleja nähtävillä, osa tuotteista on pelkästään tilaustuotteita. Toisaalta , myymälässämme on myös tuotteita joita ei ole verkkokaupassa.

   

Mistä tiedän oikean sormuskoon?

Sormuksen kokoa on vaikea arvioda kotikonstein. Paras keino on käydä paikallisessa kultasepänliikkeessä mittaamassa sormuksen koko. Sisältä pyöristetyissä malleissa kannattaa ottaahuomioon se että sormus liukuu sormessa helpommin kuin tasainen sormus.  Jos koko on ilmoitettu esim. 16,3, vastaa se tällaisessa sormuksessa lähinnä samaa kuin 16,5 tasaisessa sormuksessa.  Epäselvissä tapauksissa kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme P: 0103234130, niin avustamme sinua  koon määrittämisessä.

Katso myös :   https://www.kaisankello.fi/info/ohjeita-sormuksen-valintaan/21/

Pystyykö sormuksen kokoa muuttamaan jälkeenpäin?

Sormuksen koon muutos onnistuu kulta, valkokulta, palladium, platina ja hopeasormuksissa. Tungsten, keraamisissa ja terässormuksissa kokoa ei voi muuttaa. Titaanisormusta, joka on valmistettu pelkästä titaanista ,ilman kiviä, voi jonkin verran venyttää, mutta ei pienentää.

Onko sormuksissa kappalehinta vai parihinta?

Sormuksissa on aina kappalehinta.

Mistä tiedän mikä metalli on minulle sopiva sormusmateriaali?

Katso: https://www.kaisankello.fi/info/ohjeita-sormuksen-valintaan/21/

Sormukseni on naarmuuntunut, mitä voin tehdä?

Titaanisormukset ja hopeasormukset naarmuunutvat erittäin herkästi. Mikäli sormus on ollut mattapintainen , voit yrittää matata itse sormusta, esim. patapatalla. Kiiltäväksi sormuksen saa, vain viemällä se kiillotettavaksi kultasepänliikkeeseen. 

Voiko kaikkiin tuotteisiin kaivertaa?

Vain niihin tuotteisiin voi  kaivertaa, joissa se on lisätty mahdolliseksi tilata tuotekortilta.

Haluan maksaa tilauksen osamaksulla, miksi sitä vaihtoehtoa ei ole näkyvissä?

Klarnan laskuvaihtoehto tulee näkyviin vain jos olet täyttänyt henkilötunnuksesi asiakastietoihin, jos jätit henkilötunnuksen täyttämättä, osamaksuvaihtoehtoa ei tarjota. Palaa asiakastietoihin, ja täytä henkilötunnuksesi. Toinen syy on, jos ostos ylittää henkilökohtaisen luottorajasi. Siinä tapukeseea ota yhteys suoraan Klarnan asiakaspalveluun. https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Tein virheen liittyen tilaukseen, miten saan sen korjattua?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme: info@kaisankello.fi  tai puh. 0103234130

Kauanko tilaukseni toimituksessa kestää?

Mikäli tuote on saatavana hetivarastosta, se toimitetaan yleensä 1-2 arkipäivässä. Postin kulkuun saa varata paikkakunnasta riippuen 1-3 päivää.

Mikäli tuote  on tilaustuote, eli sitä ei löydy varastosta hetitoimituksena, menee siinä noin 5-7 arkipäivää. Joissakin tilauksesta valmistettavissa tuotteissa saattaa kestää hieman pitempään, esimerkiksi kiiresesongin aikana valmistettavissa sormuksissa.Tuotekortissa on tarkemmat tiedot toimitusajoista. Mikäli sinulla on kiire, kannattaa mainita se tilauksen yhteydessä , tai tiedustella toimitusaikaa asiakaspalvelustamme: info@kaisankello.fi tai  puh. 0103234130

Miten pystyn seuraamaan tilaukseni kulkua?

Kun teet tilauksen , saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jonka kautta pystyt seuraamaan toimituksen tilaa. Kun paketti on lähdössä meiltä, saat myös ilmoituksen sähköpostiisi, sekä paketin lähetyskoodin, jolla voit seurata kuljetuksen tilannetta.

Miten toimin jos haluan palauttaa tuotteen?

Tuotteissamme on 14 vrk ilmainen palautusoikeus. Poikkeuksena ovat kaiverretut, tai muuten asiakkaan mukaan räätälöidyt tuotteet. Osa tuotteista valmistetaan tilaustyönä. Näillä tilaustyönä valmistetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Tilaustyönä tehdyissä tuotteissa on kuitenkin mahdollista muuttaa sormuksen kokoa veloituksetta, mikäli olet tilannut väärän koon. Ne tuotteet,, joissa ei ole palautusoikeutta, se on merkitty tuotekorttiin.

Katso toimitusehdot:  https://www.kaisankello.fi/info/toimitusehdot/1/

Haluan vaihtaa tuotteen, kauanko siinä menee?

Jos tilaamasi tuote löytyy varastostamme, suoritamme vaihdon heti kun palautus on meille saapunut. Mikäli tuote täytyy tilata valmistajalta,menee siihen tuotteesta riippuen 1-3 viikkoa. Mikäli vaihdolla on kiire, kannattaa siitä ilmoittaa jo sähköpostilla etukäteen, niin voimme kiirehtiä tilausta.

 

Olen palauttanut tuotteen, milloin saan rahat takaisin?

Asiakaspalautuspakettien kulku postissa ja Matkahuollossa kestää normaalisti  3-5 arkipäivää. Palautttamasi tuote tarkistetaan ja hyvityksestä 
ilmoitetaan Klarnaan. Klarna tekee hyvityksen tilillesi. Yleensä tähän kuluu aikaa noin 1-2 viikkoa, siitä kun paketti on tullut meille.