Usein kysyttyä

Poikkeusajan vaikutukset toimituksiin ja palveluihin.

Teemme toimenpiteitä, joilla voimme osaltamme pienentää viruksen leviämistä ja mahdollisuuksiemme mukaan varmistaa henkilöstömme, asiakkaidemme, sekä yhteistyökumppaneidemme terveyden ja turvallisuuden. Seuraamme tarkasti viranomaisten ohjeita.

Saat yli 70 euron arvoisen tilauksen toimituksen  ilmaiseksi Postin tai Matkahuollon automaattiin tai noutopisteeseen, tai pienemmät tuotteet , kuten korut, pikkupakettina suoraan postiluukkuun. Alle 70€ tilauksissa postituskulut alkaen 4,90 € pikkupaketti, Postin tai Matkahuollon paketit  5,90€.  Kotiinkuljetus  (10,90€) ja Express  paketti  (8,50€) toimitetaan suoraan kotiovelle. Poikkeusaikana kannattaa hyödyntää kotiinkuljetusta, joko pikkupaketin, express paketin tai kotiinkuljetuksen muodossa.

Verkkokauppa on avoinna 24 tuntia päivässä ja palvelemme puhelimitse ja sähköpostin kautta, arkisin klo 9-19 ja lauantaisin klo 10-16. Tuotteet, joita meillä on omassa varastossa, toimitetaan 1-5 arkipäivän aikana.  Tilaustuotteissa sen sijaan saattaa tulla hieman viivettä valmistajien rajoituksista riippuen. Pääsääntöisesti tilaustuotteet lähtevät meiltä  noin 5-10 arkipäivän aikana tilauksestasi. Voit tiedustella tuotteen saatavuutta ja toimitusaikaa  asiakaspalvelustamme. Jos olet tilannut tuotteen jossa toimitusaika on pidentynyt huomattavasti normaalista, ilmoitamme sinulle asiasta

Miten paketit toimitetaan minulle ja minkähintainen toimitus on?

Saat yli 70 euron arvoisen tilauksen toimituksen  ilmaiseksi Postin tai Matkahuollon automaattiin tai noutopisteeseen, tai pienemmät tuotteet , kuten korut, pikkupakettina suoraan postiluukkuun. Alle 70€ tilauksissa postituskulut alkaen 4,90 € pikkupaketti, Postin tai Matkahuollon paketit  5,90€.  Kotiinkuljetus  (10,90€) ja Express  paketti  (8,50€) toimitetaan suoraan kotiovelle.

 

Mikä on tuotteiden toimitusaika?

Jos tilaamasi tuote löytyy meiltä omasta varastosta,toimitusaika on 1-3 arkipäivää,  mutta  pyrimme toimittamaan paketin jo  ensimmäisenä arkipäivänä tilauksesta. Jos  olet tilannut tuotteeseen kaiverruksen, pyrimme saamaan myös kaiverretun tuotteen lähtemään 1-3 arkipäivän aikana, mikäli tuotetta on omassa varastossamme. Varastotilanne näkyy tuotetiedoissa.  Tilaustuotteiden toimitusaika vaihtelee tavarantoimittajien ja valmistajien suhteen. Pääsääntöisesti  tilukset toimitetaan noin 5-10 arkipäivän kuluessa tilauksestasi.

Mistä tiedän oikean sormuskoon?

Sormuksen kokoa on vaikea arvioda kotikonstein. Paras keino on käydä paikallisessa kultasepänliikkeessä mittaamassa sormuksen koko. Sisältä pyöristetyissä malleissa kannattaa ottaa huomioon se, että sormus liukuu sormessa helpommin kuin tasainen sormus. Jos koko on ilmoitettu esim. 16,3, vastaa se tällaisessa sormuksessa lähinnä samaa kuin 16,5 tasaisessa sormuksessa. Epäselvissä tapauksissa kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme P: 0103234130, niin avustamme sinua koon määrittämisessä.

https://www.kaisankello.fi/ohjeita-sormuksen-valintaan/

sormuksen sisäpinnan vaikutus kokoon
sormuksen sisäpinnan vaikutus kokoon

Pystyykö sormuksen kokoa muuttamaan jälkeenpäin?

Sormuksen koon muutos onnistuu kulta, valkokulta, palladium, platina ja hopeasormuksissa. Tungsten, keraamisissa ja terässormuksissa kokoa ei voi muuttaa. Titaanisormusta, joka on valmistettu pelkästä titaanista ,ilman kiviä, voi jonkin verran venyttää, mutta ei pienentää.

Onko sormuksissa kappalehinta vai parihinta?

Sormuksissa on aina kappalehinta.

Mistä tiedän mikä metalli on minulle sopiva sormusmateriaali?

Kasto ohjeita sormuksen valintaan, jossa kerromme eri sormusmateriaalien ominaisuuksista:

https://www.kaisankello.fi/ohjeita-sormuksen-valintaan/

Sormukseni on naarmuuntunut, mitä voin tehdä?

Titaanisormukset ja hopeasormukset naarmuunutvat erittäin herkästi. On aivan normaalia, että joka kerta kun sormus on kosketuksessa kovemman metallin kanssa, siihen tulee naarmuja. Ensimmäiset naarmut uudessa sormuksessa näyttävät aina harmillisilta, mutta kun niitä tulee lisää, pinta alkaa vain näyttää himmeämmältä- Mikäli sormus on ollut mattapintainen , voit yrittää matata itse sormusta, esim. patapatalla. Kiiltäväksi sormuksen saa, vain viemällä se kiillotettavaksi kultasepänliikkeeseen.

Voiko kaikkiin tuotteisiin kaivertaa?

Vain niihin tuotteisiin voi kaivertaa, joissa se on lisätty mahdolliseksi tilata tuotekortilta. Kikkiin tuotteisiin ei voi materiaalin, rakenteen tai tuotteen muodon vuoksi kaivertaa.

Haluan maksaa tilauksen osamaksulla, miksi sitä vaihtoehtoa ei ole näkyvissä?

Voit maksaa tilauksesi Collector laskulla, tai Klarnan laskulla, (tulossa myöhemmin maksutavaksi, Klarnan laskupalvelua päivitetään parhaillaan).

Klarnan laskuvaihtoehto tulee näkyviin vain jos olet täyttänyt henkilötunnuksesi asiakastietoihin, jos jätit henkilötunnuksen täyttämättä, osamaksuvaihtoehtoa ei tarjota. Palaa asiakastietoihin, ja täytä henkilötunnuksesi. Toinen syy on, jos ostos ylittää henkilökohtaisen luottorajasi. Siinä tapukeseea ota yhteys suoraan Klarnan asiakaspalveluun. https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Tein virheen liittyen tilaukseen, miten saan sen korjattua?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme: info@kaisankello.fi tai puh. 0103234130

Kauanko tilaukseni toimituksessa kestää?

Mikäli tuote on saatavana hetivarastosta, se toimitetaan yleensä 1-2 arkipäivässä. Postin kulkuun saa varata paikkakunnasta riippuen 1-3 päivää.

Mikäli tuote on tilaustuote, eli sitä ei löydy varastosta hetitoimituksena, menee siinä noin 5-7 arkipäivää. Joissakin tilauksesta valmistettavissa tuotteissa saattaa kestää hieman pitempään, esimerkiksi kiiresesongin aikana valmistettavissa sormuksissa.Tuotekortissa on tarkemmat tiedot toimitusajoista. Mikäli sinulla on kiire, kannattaa mainita se tilauksen yhteydessä , tai tiedustella toimitusaikaa asiakaspalvelustamme: info@kaisankello.fi tai puh. 0103234130

Miten pystyn seuraamaan tilaukseni kulkua?

Kun teet tilauksen , saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jonka kautta pystyt seuraamaan toimituksen tilaa. Kun paketti on lähdössä meiltä, saat myös ilmoituksen sähköpostiisi, sekä paketin lähetyskoodin, jolla voit seurata kuljetuksen tilannetta.

Miten toimin jos haluan palauttaa tuotteen?

Tuotteissamme on 14 vrk ilmainen palautusoikeus. Poikkeuksena ovat kaiverretut, tai muuten asiakkaan mukaan räätälöidyt tuotteet. Osa tuotteista valmistetaan tilaustyönä. Näillä tilaustyönä valmistetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Tilaustyönä tehdyissä tuotteissa on kuitenkin mahdollista muuttaa sormuksen kokoa veloituksetta, mikäli olet tilannut väärän koon. Ne tuotteet,, joissa ei ole palautusoikeutta, se on merkitty tuotekorttiin.

 

Haluan vaihtaa tuotteen, kauanko siinä menee?

Jos tilaamasi tuote löytyy varastostamme, suoritamme vaihdon heti, kun palautus on meille saapunut. Mikäli tuote täytyy tilata valmistajalta,menee siihen tuotteesta riippuen 1-3 viikkoa. Mikäli vaihdolla on kiire, kannattaa siitä ilmoittaa jo sähköpostilla etukäteen, niin voimme kiirehtiä tilausta. Asiakaspalautusposti kulkee meille yleensä noin 4-5 arkipäivää. Mikäli sinulla on kiire palautuksen kanssa, suosittelemme lähettämään paketin normaalissa pakettipostissa (asiakas maksaa postituskulut).

Olen palauttanut tuotteen, milloin saan rahat takaisin?

Asiakaspalautuspakettien kulku postissa ja Matkahuollossa kestää normaalisti 4-5 arkipäivää. Palautttamasi tuote tarkistetaan ja hyvityksestä
ilmoitetaanPaytrailiin tai  Klarnaan. Palautus suoritetaan maksunvälittäjän toimesta.

X