VAPPUKAMPANJA 🎉 Kaikki norm. hintaiset kihla- ja vihkisormukset -15%. Alennus lasketaan automaattisesti kassalla. Voimassa 1.5. asti.

Usein kysyttyä

 

Miten paketit toimitetaan minulle ja minkähintainen toimitus on?

Saat yli 99 euron arvoisen tilauksen toimituksen  ilmaiseksi Postin tai Matkahuollon automaattiin tai noutopisteeseen, tai pienemmät tuotteet , kuten korut, pikkupakettina suoraan postiluukkuun. Alle  99€ tilauksissa postituskulut alkaen 5,90 € pikkupaketti, Postin tai Matkahuollon paketit  7,40€.  Kotiinkuljetus  (13,89€) ja Express  paketti  (13,95€) toimitetaan suoraan kotiovelle.

 

Mikä on tuotteiden toimitusaika?

Jos tilaamasi tuote löytyy meiltä omasta varastosta, toimitusaika on 1-3 arkipäivää,  mutta  pyrimme toimittamaan paketin jo  ensimmäisenä arkipäivänä tilauksesta. Jos  olet tilannut tuotteeseen kaiverruksen, pyrimme saamaan myös kaiverretun tuotteen lähtemään 1-3 arkipäivän aikana, mikäli tuotetta on omassa varastossamme. Varastotilanne näkyy tuotetiedoissa.  Tilaustuotteiden toimitusaika vaihtelee tavarantoimittajien ja valmistajien suhteen. Pääsääntöisesti  tilukset toimitetaan noin 5-10 arkipäivän kuluessa tilauksestasi.

Mistä tiedän oikean sormuskoon?

Verkkokaupassamme on myytävänä sormusmittoja, mutta kun tilaat sormuksen verkkokaupastamme, voimme lähettää sinulle veloituksetta, kuvassa näkyvän sormusmitan , jolla voit vielä varmuuden vuoksi tarkistaa sormuksen oikean koon. Ilmoita meille tilauksen kommenttikenttään, että haluat tarkistaa koon mitalla, niin lähetämme sinulle mitan suoraan kotipostilaatikkoon. Odotamme vastaustasi ja tilaamme sormuksen valmistajalta vasta, kun olet ilmoittanut tarkistetun koon. Sormusmitalla mittaamalla saat helpoiten koon selville, saat sopivan kokoisen sormuksen, eikä aikaa mene hukkaan, kun sormusta ei tarvitse lähettää vaihtoon, tai koonmuutokseen, jossa joissain tapauksissa saattaa kestää 2-4 viikkoa.  Myös kaiverruksen uskaltaa tilata, kun koko on tiedossa. Sisältä pyöristetyissä malleissa kannattaa ottaa huomioon se, että sormus liukuu sormessa helpommin kuin tasainen sormus. Jos koko on ilmoitettu esim. 16,3, vastaa se tällaisessa sormuksessa lähinnä samaa kuin 16,5 tasaisessa sormuksessa. Epäselvissä tapauksissa kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme P: 0103234130, niin avustamme sinua koon määrittämisessä.

https://www.kaisankello.fi/ohjeita-sormuksen-valintaan/

sormuksen sisäpinnan vaikutus kokoon
sormuksen sisäpinnan vaikutus kokoon
sormusmitta
sormusmitalla saa helposti mitattua sormen koon

Pystyykö sormuksen kokoa muuttamaan jälkeenpäin?

Sormuksen koon muutos onnistuu kulta, valkokulta, palladium, platina ja hopeasormuksissa. Tungsten, keraamisissa ja terässormuksissa kokoa ei voi muuttaa. Titaanisormusta, joka on valmistettu pelkästä titaanista ,ilman kiviä, voi jonkin verran venyttää, mutta ei pienentää.

Onko sormuksissa kappalehinta vai parihinta?

Sormuksissa on aina kappalehinta.

Mistä tiedän mikä metalli on minulle sopiva sormusmateriaali?

Kasto ohjeita sormuksen valintaan, jossa kerromme eri sormusmateriaalien ominaisuuksista:

https://www.kaisankello.fi/ohjeita-sormuksen-valintaan/

Sormukseni on naarmuuntunut, mitä voin tehdä?

Titaanisormukset ja hopeasormukset naarmuuntuvat erittäin herkästi. On aivan normaalia, että joka kerta kun sormus on kosketuksessa kovemman metallin kanssa, siihen tulee naarmuja. Ensimmäiset naarmut uudessa sormuksessa näyttävät aina harmillisilta, mutta kun niitä tulee lisää, pinta alkaa vain näyttää himmeämmältä- Mikäli sormus on ollut mattapintainen , voit yrittää matata itse sormusta, esim. Pata pata hankausvillalla. Kiiltäväksi sormuksen saa, vain viemällä se kiillotettavaksi kultasepänliikkeeseen.

Voiko kaikkiin tuotteisiin kaivertaa?

Vain niihin tuotteisiin voi kaivertaa, joissa se on lisätty mahdolliseksi tilata tuotekortilta. Kaikkiin tuotteisiin ei voi materiaalin, rakenteen tai tuotteen muodon vuoksi kaivertaa.

Haluan maksaa tilauksen osamaksulla, miksi sitä vaihtoehtoa ei ole näkyvissä?

Voit maksaa tilauksesi Collector laskulla,  Klarnan laskulla tai Klarnan Pilko maksut osamaksulla.

Klarnan laskuvaihtoehto tulee näkyviin vain jos olet täyttänyt henkilötunnuksesi asiakastietoihin, jos jätit henkilötunnuksen täyttämättä, osamaksuvaihtoehtoa ei tarjota. Palaa asiakastietoihin, ja täytä henkilötunnuksesi. Toinen syy on, jos ostos ylittää henkilökohtaisen luottorajasi. Siinä tapauksessa ota yhteys suoraan Klarnan asiakaspalveluun. https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Tein virheen liittyen tilaukseen, miten saan sen korjattua?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme: info@kaisankello.fi tai puh. 0400 489348

Kauanko tilaukseni toimituksessa kestää?

Mikäli tuote on saatavana heti varastosta, se toimitetaan yleensä 1-5 arkipäivässä. Postin kulkuun saa varata paikkakunnasta riippuen 1-3 päivää.

Mikäli tuote on tilaustuote, eli sitä ei löydy varastosta heti toimituksena, menee siinä noin 5-15 arkipäivää, riippuen tavaran toimittajasta. Joissakin tilauksesta valmistettavissa tuotteissa saattaa kestää hieman pitempään, esimerkiksi kiiresesongin aikana valmistettavissa sormuksissa. Tuotekortissa on tarkemmat tiedot toimitusajoista. Mikäli sinulla on kiire, kannattaa mainita se tilauksen yhteydessä , tai tiedustella toimitusaikaa asiakaspalvelustamme: info@kaisankello.fi tai puh. 0400 489348

Miten pystyn seuraamaan tilaukseni kulkua?

Kun teet tilauksen , kannattaa kirjautua omatilille. Kun olet kirjautunut, pääset seuraamaan tilauksen kulkua helpommin. Kun teet tilauksen , saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Kun paketti on lähdössä meiltä, saat myös ilmoituksen sähköpostiisi, sekä paketin lähetyskoodin, jolla voit seurata kuljetuksen tilannetta.

Miten toimin jos haluan palauttaa tuotteen?

Tuotteissamme on 14 vrk ilmainen palautusoikeus. Poikkeuksena ovat kaiverretut, tai muuten asiakkaan mukaan räätälöidyt tuotteet. Osa tuotteista valmistetaan tilaustyönä. Näillä tilaustyönä valmistetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Tilaustyönä tehdyissä tuotteissa on kuitenkin mahdollista muuttaa sormuksen kokoa veloituksetta, mikäli olet tilannut väärän koon. Ne tuotteet, joissa ei ole palautusoikeutta, se on merkitty tuotekorttiin. Voit palauttaa tuotteen asiakaspalautuksena. Palautuskaavake löytyy sähköpostiisi tulleesta tilausvahvistuksesta tai voit tulostaa palautuskaavakkeen tästä. Jos et pysty tulostamaan kaavaketta , voit kirjoittaa tarvittavat tiedot paperille.

 

 

Haluan vaihtaa tuotteen, kauanko siinä menee?

Jos tilaamasi tuote löytyy varastostamme, suoritamme vaihdon heti, kun palautus on meille saapunut. Mikäli tuote täytyy tilata valmistajalta, menee siihen tuotteesta riippuen 1-3 viikkoa. Mikäli vaihdolla on kiire, kannattaa siitä ilmoittaa jo sähköpostilla etukäteen, niin voimme kiirehtiä tilausta. Asiakaspalautusposti kulkee meille yleensä noin 4-5 arkipäivää. Mikäli sinulla on kiire palautuksen kanssa, suosittelemme lähettämään paketin normaalissa pakettipostissa (asiakas maksaa postituskulut).

Olen palauttanut tuotteen, milloin saan rahat takaisin?

Asiakaspalautuspakettien kulku postissa ja Matkahuollossa kestää normaalisti 4-5 arkipäivää, joskus postin ruuhkasta johtuen voi mennä pidempikin aika.. Palauttamasi tuote tarkistetaan ja hyvityksestä
ilmoitetaan Paytrailiin tai  Klarnaan. Palautus suoritetaan maksunvälittäjän toimesta.