MAAGINEN 2.4.24 MERKKIPÄIVÄ KAMPANJA ✨
Kaikki norm. hintaiset kihla- ja vihkisormukset -15%. Alennus lasketaan automaattisesti kassalla. Voimassa 2.4. asti.

Toimitusehdot ja Maksutavat

 

 

Verkkokauppa on avoinna 24 tuntia päivässä ja asiakaspalvelumme palvelee puhelimitse, chatin  ja sähköpostin kautta, arkisin klo 9-19 ja lauantaisin klo 10-16. Tuotteet, joita meillä on omassa varastossa, lähetetään yleensä 1-5 arkipäivän aikana, joissain tapauksissa voi olla pidemmät toimitusajat, jolloin se on tuotteen kohdalla ilmoitettu. Kannattaa myös ottaa huomioon sesonki ja pyhäpäivät ja loma-ajat, jolloin valmistajien tuotannossa saattaa olla viivettä  tai ruuhkaa. Tuotekortissa näet joko varastosaldon tai että se on tilattavissa.  Jos tuotetta ei ole varastossamme, ja siinä on tilattavissa status, on toimitusaika noin 7-15 arkipäivää tavaran valmistajasta tai toimittajasta riippuen. Voit myös tiedustella tuotteen saatavuutta asiakaspalvelustamme. Jos olet tilannut tuotteen, jossa toimitusaika on pidentynyt  huomattavasti normaalista, ilmoitamme sinulle asiasta. Erikoistilauksena tehtävät  uniikkituotteet  toimitetaan tuotekuvauksessa ilmoitetussa aikataulussa. Huomioithan, että suurin osa sormuksista tilataan ja valmistetaan juuri sinua varten tilaustyönä. Varmista etukäteen sopiva koko. Jos tarvitset apua, koon määrittämisessä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Huomioithan myös , että tilaustyönä valmistetuissa tuotteissa on poikkeava vaihto- ja palautusoikeus! Tilaustyönä valmistettavalla tuotteella ei ole palautusoikeutta, mutta jos koko on väärä, kokoa voi muuttaa veloituksetta, mikäli tuotetta ei ole kaiverrettu. Kaikissa tilaustyönä valmistettavissa tuotteissa on maininta tuotetiedoissa. Varastotuotteissa on normaali 30 vrk vaihto- ja palautusoikeus. Luethan tuotetiedot tarkasti  läpi.

 

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä.

 

 

ILMAINEN TOIMITUS YLI 99€ OSTOKSIIN! 
Kun tilaamiesi tuotteiden yhteenlaskettu summa ylittää 99€, toimitamme paketin sinulle  postitoimipaikkaan tai pikku paketin asuoraan koti postiluukkuun ilman toimituskuluja. ( Huom. pikkupaketin kokorajoitus, arvolähetykset vain kirjattuna pakettina.)

ALLE 99€ OSTOKSET:

 

  • Pikkupaketti 5,90€ Tilauksesi toimitetaan pikkupakettina suoraan kotipostilaatikkoosi. Kuljetukset 2-3 arkipäivän kuluessa kaikkialle Suomeen (haja-asutusalueiden toimitusajat saattavat poiketa mainitusta).
  • Nouto postista 7,40€
    Tilauksesi toimitetaan joko lähimpään Postin toimipaikkaan .
    Lähetystä säilytetään postissa saapumisviikon lisäksi kaksi täyttä kalenteriviikkoa, jonka jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle. Posti ilmoittaa saapumisesta vain kerran. Varmistathan, että puhelinnumerosi sekä sähköpostiosoitteesi on annettu oikein.
  • Nouto Postin pakettiautomaatista 7,40€
    Klarna Checkout maksutapa mahdollistaa pakettiautomaatin käytön vain tietyllä etäisyydellä asuinpaikasta. Näin ehkäistään laskulla tilaamisen väärinkäyttöä, koska pakettiautomaatti ei tarkista noutajan henkilöllisyyttä. Tämä tarkoittaa että noutopistehausta voi jäädä pois haluamasi noutopiste tai, että yhtään pakettiautomaattia ei ole saatavilla. Käytä tällöin toista toimitustapaa.
  • Postin kotiinkuljetus 13,89€
    Postin kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Pienemmät toimitetaan haluamaasi osoitteeseen. Isommista lähetyksistä Posti sopii kanssasi toimitusajankohdan.
    Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä.
  • Nouto lähimmästä Matkahuollosta tai lähikaupasta  (8,46 €)
    Voit noutaa tilaamasi tuotteet sinua lähinnä olevasta Matkahuollosta tai lähikaupasta (Siwa, Valintatalo, Euromarket). Haluamasi noutopisteen voit valita tilausvaiheessa. Huom! Emme toimita yli 300€ arvoisia lähetyksiä Matkahuollon kautta. Jalometallituotteet toimitetaan ainoastaan henkilökohtaisesti kirjattuna lähetyksenä postin kautta.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä.

Maksutavat

MaksupalvelutarjoajaMaksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7Innova 2Lutakonaukio 740100 Jyväskylähttps://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Paytrailin maksupalvelussa toimivat seuraavat maksuvaihtoehdot:

  • Nordean verkkopankkimaksu
  • Osuuspankin verkkopankkimaksu
  • Danske Bankin verkkopankkimaksu
  • Tapiolan verkkopankkimaksu
  • Säästöpankin / Paikallisosuuspankin / Aktian / Nooan verkkopankkimaksu
  • Handelsbankenin verkkopankkimaksu
  • Ålandsbankenin verkkopankkimaksu
  • S-Pankin verkkopankkimaksu

Luottokortit:

  • Luottokorttimaksut: Visa ja MasterCard.

Mobiilimaksut:

Mobilepay

Pivo

Siirto

Laskutusmaksutavat :

Walley

Alisa Yrityslasku

OP Tililuotto

OP Lasku

KLARNA lasku

Tee tilaus tänään ja maksa tuote vasta, kun olet vastaanottanut sen ja tehnyt lopullisen ostopäätöksen.

Klarnalla saat 30 päivää kulutonta ja korotonta maksuaikaa. Maksuaika alkaa tilauksen lähettämisestä. Tämä tarkoittaa, että vastaanotat tuotteen ennen kuin sinun tarvitsee maksaa sitä. Voit myös kaikessa rauhassa kokeilla tuotetta ennen ostopäätöksen tekoa. Mikäli jostain syystä haluat palauttaa tuotteen sinun ei tarvitse odotella rahojen palautumista tilillesi.

Lasku näkyy Klarna-sovelluksessa, jossa saat muistutuksia eräpäivästä ja maksat laskusi helposti. Mikäli haluat, voit myös torkuttaa maksusi, eli siirtää laskusi eräpäivää. Tästä palvelusta perimme pienen maksun.

 

Kaisaniemen Kello- ja Kultaliikkeen toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Kaisaniemen Kello- ja Kultaliike vastaa siis ainoastaan tuotteen markkinoinnista, toimituksesta sekä mahdollisten reklamaatioiden hoitamisesta.

 

 

Palautukset ja vaihdot:

Kaisaniemen kello- ja Kultaliike Oy noudattaa Kuluttajansuojalakia ja Kuluttajaviraston  verkkokauppaohjetta. Käyttämätön tuote voidaan palauttaa 30 päivän kuluessa tavaran vastaanotosta, jolloin kauppasumma palautetaan täysimääräisenä. Palautus Postin tai Matkahuollon asiakaspalautuksena. Palautusoikeus ei koske yrityksiä, eikä noudettuja tuotteita, eikä tilauksesta valmistettavia, kaiverrettuja tai räätälöityjä tuotteita.

Sormusten palautukset ja koonvaihdot

Kaikissa varastotuotteissa  ja varastosormuksissa on normaali vaihto- ja palautusoikeus.  Poikkeuksena ovat kaiverretut, tilauksesta valmistettavat tuotteet ja tuotteisiin räätälöidyt  muutostyöt, jolloin palautus- eikä vaihto-oikeutta ei ole. Poikkeavasta palautusoikeudesta on ilmoitettu sellaisten tuotteiden tuotetiedoissa.

Kaiverretuilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Sormuksen metallista riippuen joidenkin myös jo kaiverrettujen sormusten koon vaihto kuitenkin onnistuu kun teet vaihdon 14 vrk sisällä toimituksesta. Materiaalista ja sormuksen mallista riippuen kaiverretun sormuksen koonmuutoksen hinta on 45-99 euroa. Tämä ei koske 3DTitan,  eikä keraamisia-, tungsten-, teräs- tai zirkonium sormuksia, jotka eivät ole materiaalinsa vuoksi muokattavissa.  Tilaustyönä valmistettujen sormusten koonmuutokseen kannattaa varata aikaa, sillä koonmuutos tehdään sormuksen valmistajalla.   Asiakaspalautuspostiin, postitukseen valmistajalle , valmistajalla tehtävään koonmuutostyöhön ja sieltä postitukseen meille ja taas edelleen asiakkaalle menee yleensä 3-4 viikkoa. Kannattaa siis jo alun perin mitata sormus tarkkaan.

Asiakaspalautus tai tuotteen vaihto on maksutonta yhden kerran. Mikäli asiakas palauttaa saman tuotteen useamman kerran, veloitamme toimituskulut toteutuneet toimituskulut per palautus ensimmäisen maksuttoman palautuksen jälkeen.

Kun olet palauttamassa tuotetta, täytä palautuskaavake. Linkin palautuskaavakkeeseen löydät sähköpostiisi tulleesta tilausvahvistuksesta.  Jos et pysty tulostamaan palautuskaavaketta, voit kirjoittaa tarvittavat tiedot paperille. Helpoimmin palautus sujuu postin helposti koodilla.  Helposti-koodin ja postin palautusohjeet löydät tästä linkistä: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti . Voit olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme, niin annamme sinulle helposti koodin.  Postin asiakaspalautuksissa helposti-koodilla kestää yleensä noin 2-5 arkipäivää. Tarvittaessa voit palauttaa paketin myös Postin asiakaspalautustunnuksella: 616952. Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, sillä asiakaspalautustunnuksella tehdyt palautukset  saattavat kestää postin kuljetuksessa viikkoja .

Muistathan ottaa palautuksesta kuitin ja säilyttää sitä kunnes olemme kuitanneet palautuksen käsitellyksi, kuitin avulla lähetys voidaan jäljittää katoamistapauksessa.

Mikäli toimituksen loppusumma palautuksen jälkeen alittaa toimituskuluvapaan rajan (99€), vähennetään tilauksen toimituskulut palautuksen loppusummasta.

Tilauksen noutamatta jättämistä ei katsota tilauksen perumiseksi. Veloitamme noutamatta jätetyistä paketeista todelliset kulut 15€.

Seuraavassa suora lainaus Kuluttajaviraston verkkokauppaohjeesta:  “Peruuttamisaikana asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteeseen ja kokeilla sitä samaan tapaan kuin hän voisi tehdä ostaessaan tavaran liikkeestä. Asiakas voi myös avata pakkauksen tutkiakseen ja kokeillakseen tavaraa menettämättä peruuttamisoikeuttaan. Hän ei voi kuitenkaan ottaa tavaraa käyttöön.”

Palautusmahdollisuuden säilyttävä kokeilu tarkoittaa käytännössä sitä, että tuotetta ei ole käytetty eikä tuotteessa ole käytön jälkiä. Palautuvien tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia. Myös tuotteiden pakkausten tulee olla alkuperäisessä kunnossa.
Tuotteet tulee pakata huolellisesti takaisinpostitusta varten. Emme vastaa palautuksen yhteydessä puutteellisesti pakattujen tuotteiden rikkoontumisesta.

Mikäli tuotteet eivät ole jälleenmyyntikelpoisia asiakkaan aiheuttamasta syystä, tuotteet palautetaan asiakkaalle hänen kustannuksella.

 

Maksujen hyvitys palautusten ja vaihtojen yhteydessä

Hyvitämme palautuneet tuotteet maksunvälittäjämme Paytrailin kautta tai Klarnan kautta riippuen valitsemastasi maksutavasta.

Emme vastaanota palautuksia yli 30 vrk kuluttua toimituksesta.
Jos olet noudattanut palautusohjeita, sinun ei tarvitse odottaa kuittausta viestiisi vaan voit palauttaa tuotteen.

Emme lunasta palautuspaketteja, jotka on lähetetty ennakkomaksulla

 

Palautus Postin kautta: 

https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti

Asiakaspalautus / Kaisaniemen kello ja kultaliike 

C/O Regus

Sopimus nro 616952 

Itäkatu 1-5 D217, 00930 Helsinki

Jos olet noudattanut palautusohjeita, sinun ei tarvitse odottaa kuittausta viestiisi vaan voit palauttaa tuotteen.

Palautuskaavake löytyy sähköpostiisi tulleesta tilausvahvistuksesta, tai voit  tulostaa sen tästä :

Palautuskaavake

Yhteystiedot:

Kaisaniemen Kello- ja Kultaliike Oy
Itäkatu 1-5 D217, 00930 Helsinki
Puh: 0400 489348

Sähköposti: info@kaisankello.fi